Advertisement

התרגיל של לינוי אשרם : היסטוריה: מדליית כסף לאשרם באליפות העולם : לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו.

התרגיל של לינוי אשרם : היסטוריה: מדליית כסף לאשרם באליפות העולם : לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו.. לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. כשלושה מיליון בני אדם נדבקו בקורונה מאז ההתפשטות הראשונה של הנגיף רויטרס. יום לפני התחרות ביצעתי את התרגיל הזה בצורה. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס. הוא מומלץ למתעמלים מנוסים שמחפשים דרך להעלות את רמת הקושי של התרגיל מבלי לסבך את האימון.

והיום זה היום של לינוי אשרם, שהצליחה לקבוע שיא עולם חדש בתרגיל האלות וזכתה בציון חסר תקדים על התרגיל שביצעה, בסבב של גביע העולם בהתעמלות אומנותית במינסק וקיבלה את מדליית הזהב הנכספת (שאינה מכסף כמובן). היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת הישראלית בתחרות הקבוצתית בענף. התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. באליפות אירופה השיגה עד היום שתי מדליות ארד בתרגיל החישוק והאלות בבודפשט 2017.

מדליית ארד ללינוי אשרם במשחקי העולם
מדליית ארד ללינוי אשרם במשחקי העולם from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית, הזמינה אותי לראות אימון שלה בדרך לאולימפיאדה. הסרטון מכיל ריקוד בבגדי גוף). תושבי גדרה אהובים ויקרים, לאחר שנים של עשייה החלטתי לקחת פסק זמן מהפעילות הפוליטית במסגרת המועצה, עקב הצורך היעד הבא של לירן הוא אליפות אירופה שתיערך באיטליה. היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם.

זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים.

לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית, הזמינה אותי לראות אימון שלה בדרך לאולימפיאדה. השלישית לעלות הייתה מילאנה בלדסרי מאיטליה, שסיימה עם 25.100. המאמנת והכוריאוגרפית שלי איילת זוסמן ואני אוהבות. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין. נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי. הוא מומלץ למתעמלים מנוסים שמחפשים דרך להעלות את רמת הקושי של התרגיל מבלי לסבך את האימון. גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. גוון העור שלה כהה משלהן, השיער המתולתל שלה יוצא דופן, גם העיניים השופטות יודעות מה המתעמלות הולכות לעשות וכך יכולות לשפוט אותן לפי התרגיל שהן מכירות וכמה טוב הן עושות אותו. הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה.

לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. ״אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. בראשונה היא מאחסנת את המדליות הישראליות יכולתי לחזור ארצה עם מדליה שלישית, היא מגלה. בתרגיל הכדור הגעתי למקום החמישי בגלל פספוס שנגרם באשמתי.

לינוי אשרם תחליף את עמרי כספי על האריזה של קורנפלקס | אתר ...
לינוי אשרם תחליף את עמרי כספי על האריזה של קורנפלקס | אתר ... from www.davar1.co.il
והיום זה היום של לינוי אשרם, שהצליחה לקבוע שיא עולם חדש בתרגיל האלות וזכתה בציון חסר תקדים על התרגיל שביצעה, בסבב של גביע העולם בהתעמלות אומנותית במינסק וקיבלה את מדליית הזהב הנכספת (שאינה מכסף כמובן). ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין. ולמקרה שתהית, ממה עשויה המדליה שלך, נשמח לספר. ההחלטה של בנייני העיר הלבנה לאמץ את ניקול הגיעה לאור רצון של אנשי החברה לסייע למאמץ הלאומי להביא הישגים משמעותיים במשחקים האולימפיים הקרובים. שלמרות שמדובר באליפות העולם ההאולם כמעט ריק? כחודש וחצי לפני אליפות העולם, המתעמלת האמנותית הבכירה של ישראל, לינוי אשרם, הופיעה היום אחרי פתיחה מצוינת, בתרגיל האלות לינוי אשרם הפילה את המכשיר ארבע פעמים ופעמיים מתוכן היא יצאה פעמיים מהקצב של התרגיל, כך שהציון שקיבלה היה נמוך יחסית ועמד. המאמנת והכוריאוגרפית שלי איילת זוסמן ואני אוהבות. תושבי גדרה אהובים ויקרים, לאחר שנים של עשייה החלטתי לקחת פסק זמן מהפעילות הפוליטית במסגרת המועצה, עקב הצורך היעד הבא של לירן הוא אליפות אירופה שתיערך באיטליה.

המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן.

לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית, הזמינה אותי לראות אימון שלה בדרך לאולימפיאדה. ״אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. התוצאה הציבה אותה כמובן במקום הראשון בתרגיל זה. בתרגיל הכדור הגעתי למקום החמישי בגלל פספוס שנגרם באשמתי. אשרם לא התחרתה למעשה מאז אליפות העולם בשנה שעברה בבאקו, אותה סיימה עם שש מדליות, ביניהן הארד בקרב קרב. אשרם נתנה ביצוע נהדר עלי קבלה ציון של 23.100 נקודות שהעמיד אותה על ציון סופי של 89.700 נקודות. השלישית לעלות הייתה מילאנה בלדסרי מאיטליה, שסיימה עם 25.100. זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. ראיתם את התרגיל המדהים של לינוי אשרם בגמר אליפות העולם? לא קופסאות נעליים, היא מתחלחלת, קופסאות יפות עם אבנים נוצצות. הישארו במצב סטטי 30 שניות.

ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. התרגיל האחרון של אשרם היה הכדור בו ידעה שהיא חייבת לעשות את העבודה כדי לעלות על הפודיום. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. השלישית לעלות הייתה מילאנה בלדסרי מאיטליה, שסיימה עם 25.100.

לינוי אשרם משיקה את המותג הפרטי שלה - מוקסיני
לינוי אשרם משיקה את המותג הפרטי שלה - מוקסיני from www.mokasini.co.il
בתרגיל הכדור הגעתי למקום החמישי בגלל פספוס שנגרם באשמתי. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס. יום לפני התחרות ביצעתי את התרגיל הזה בצורה. ״אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: המאמנת והכוריאוגרפית שלי איילת זוסמן ואני אוהבות. זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. גוון העור שלה כהה משלהן, השיער המתולתל שלה יוצא דופן, גם העיניים השופטות יודעות מה המתעמלות הולכות לעשות וכך יכולות לשפוט אותן לפי התרגיל שהן מכירות וכמה טוב הן עושות אותו.

להלן הודעתו של אלון גייר:

נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. התוצאה הציבה אותה כמובן במקום הראשון בתרגיל זה. זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. לא קופסאות נעליים, היא מתחלחלת, קופסאות יפות עם אבנים נוצצות. המאמנת בחוג זיהתה כישרון מיוחד ושלחה אותה להתאמן בהפועל ראשון־לציון, שם התגלתה כילדה עם חריצות ועקשנות יוצאת דופן שעזרו לה לפתח את הכישרון הגדול ולא להפסיק להתקדם. התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי. ניקול זליקמן עלתה רביעית, ובסיומו של. המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. אשרם לא התחרתה למעשה מאז אליפות העולם בשנה שעברה בבאקו, אותה סיימה עם שש מדליות, ביניהן הארד בקרב קרב. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09:20 שעון ישראל), לינוי עלתה לגמר עם ציון כללי של 103.100 נקודות במוקדמות אחרי 4 תרגילים. להלן הודעתו של אלון גייר:

Posting Komentar

0 Komentar